Aplicación móvil. App Inventor.
Utilizando o IDE App Inventor, creamos unha
aplicación móbil que nos permitirá accionar a bomba de auga, e monitorar
as variables que se relacionan co funcionamento da clepsidra dende unha tablet ou dispositivo android. Imos describir os pasos máis importantes do desenvolvemento.
O deseño da interface gráfica da aplicación apréciase na seguinte imaxe. Se non a ves ben fai click na imaxe.
Na seguinte pantalla de App Inventor desenvolvemos a programación do comportamento dos compoñentes que forman parte da nosa interface gráfica. Conseguímolo arrastrando os bloques e uníendolos de forma correcta:
imos ver para que serve cada un.
Con esta parte do código inicializamos a screen1.
Asignamos o listpicker os elementos que nos proporciona o cliente de bluetooth.
Conéctase o bluetooth e poñense nas etiquetas a información de conexión o desconexión según o caso.
Inicializamos as dúas variables do bucle principal para os datos, e o seu almacenamento nunha lista.
Neste bloque temos o bucle principal, no que se asignan ás etiquetas os valores que proceden via bluetooth en relación co descenso do líquido: o tempo transcorrido, a velocidade de descenso do nivel de auga, a distancia ao sensor de ultrasonidos etc...
Nestes dous bloques temos os eventos click dos botóns da App, o de desconexión e o de iniciar o enchido da clepsidra que emprega o número 7.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.